Khidmat Urutan Tradisi Melayu di Petaling Jaya Selangor

14 September 2017

Khidmat urutan kaki di Kampung Tanjung Rimau Dalam


Assalamualaikum (Salam sejahtera ke atas kamu)...

Saya adalah usahawan sepenuh masa di Melaka. Selain dari urutan kaki, saya juga ada membuat khidmat servis komputer, mengajar pelbagai kursus berkaitan komputer dan ict secara jangka pendek dan menjual prabayar OneXOX.

Kepada mereka yang pernah jadi pelanggan saya sama ada semasa saya membuat promosi bergerak di sekitar penempatan felda di Negeri Sembilan, pelanggan yang datang semasa saya menyertai karnival / pameran dan juga pelanggan yang datang ke rumah, saya doakan kalian mendapat kelegaan dan kesembuhan pada segala penyakit yang ada.

Buat masa ini, untuk urutan saya hanya fokus pada urutan kaki sahaja.

Saya mewujudkan perkhidmatan urutan kaki adalah sebagai sumber pendapatan dan membantu sebaik mungkin masalah kesihatan kaki pelanggan atau bakal pelanggan. Insha Allah saya cuba buat yang terbaik dengan segala upaya dan juga atas rezeki serta izin dari Tuhan yang maha esa.
Share:
Lokasi: Kampung Tanjong Rimau, 78000 Alor Gajah, Melaka, Malaysia